Ecceee
Sizin bayağı bayağı yüksekmiş amh,bu da Dr Lara göre döllenmede sıkıntı gibi çok ama kalitesiz gibi değerlendiriyorlar.
Dr um bana tüpde bile 15, 20 yumurta oluyorsa biri tutmayabilir, sende tek yumurta ile ancak altın yumurta ise tutar demişti.
bu süreçler ne kadar yorucu, yıpratıcı, siz de bu süreçlerde ister istemez bilgi edinmişsiniz, bende benzer süreçteyim araştırılıyor haliyle, Dr Lara göre; “rezerv azsa yumurta da kaliteli değildir” çıkarımı var, benim az olduğundan kalitesidir ya da ancak bu kadar işe yaramaz gibi yorumlamıştı Dr um, ondan dolayı o stresle yumurta takibimde nasılsa olmaz psikolojisinde yedim ve olmadı da.