_Hill_ mirage333 benimkide öyle canım hiçbir sebep yok ama olmuyor.şuan bebişiniz varmı?Nekadardır istiyorsunuz?
Ecceee Bfduam çünkü polikistik over sendromu olan kişilerde aynı anda çok fazla sayıda yumurta uyarılıyor ve haliyle yumurtalıklar normale göre daha fazla büyüyor, eğer boyutlarının küçülmesi beklenmeden hemen gebelik oluşursa bu yumurtalıkların kendi etrafında dönüp boğulma riski ortaya çıkıyor..ayrıca verilen ilaçlar nedeniyle kandaki hormon seviyeleri de çok yükseldiği için transfer edilen bebeğin tutunma şansı düşüyor..benim tedavim sonrası donduruldu ve 2 ay doğum kontrol hapı kullandırılıp yumurtalıklarım küçüldükten sonra transferim yapıldı çok şükür 35 haftalık hamileyim..şu anda pcos olmayanlarda bile çoğu merkez ancak elde edilen embriyo sayısı çok azsa, mesela sadece bir iki tane embriyo oluştuysa ve o kişinin daha önceki denemelerinde de embriyoları 5.güne ulaşamıyorsa taze transferi tercih ediyorlar..dondurulmuş transferin başarı oranları tazeye göre daha yüksek..biraz uzun oldu ama kendim zamanında çok araştırdığım için uzun uzun anlattım
Tcher123 Bfduam 75 ile başladım 112,5 ile bitirdim.canim yan etki olarak sadece göbekte ve göğüste şişlik oldu başka olmadı
_Hill_ Bfduam yani bu ay 10 gün geçirikti ama inofolic diye vitamin kullandım o yaptı muhtemelen.Mfkyı ilk aşılamada kullanmıştım panacea ve adendo o ay hiç bir düzensizlik yapmamıştı.Bu ay hastalanmama yakın almıştım mfk vitaminleri onların yaptığını düşünmüyorum.Ama doktorda diyor adet erken yada geç gelebilir.Düzensizlik yapabilir diyordu.Hatta adetleriniz düzenli olduda hamile mi kalabildiniz bırakın düzensiz olsun falan diyordu😁
Ecceee Bfduam kesinlikle yarar, çünkü kilo vermenin yumurta kalitesini arttırdığına dair çalışmalar var..bakmayın 100 kilo olup hamile kalanlar da var tabi ama mesela sizin yumurta kaliteniz düşükse/ki bunu ölçüp anlamanın bi yolu yok, sağlıklı beslenir yürüyüş yapar ve kilo verebilirseniz yumurta kalitesi artıyor
Kadriyearslan Bence aşılamaya bir şans daha verin sorununuz ne bilmiyorum ama benim pkos var eşiminde ileri hareketlilikte sorun vardı tüp bebek çok yıpratıcı bi süreç bizim ilk aşılamada tuttu çok şükür senin gibi çok ümitsizdim ama rabbim boş çevirmedi ümidini kaybetme Allah isteyen herkese versin🌸
Tcher123 Kadriyearslan âmin canım senin bebisin de hayırlı olsun🥰 bende sadece pco var eşimde bir sorun yok çok şükür başka sorunumuz da yok
babygst Kadriyearslan aynı biz canım maşallah ne güzel umut oldunuz, bizim ileti hareket 16 sizinki kaçtı ? eşimde varikosel çıktı o yüzden hareket sorunu varmış ameliyatı olacak nasipse 2 aya
yasemin9222 Kadriyearslan eşinizde ileri hareketlilik nasıl hiç mi yok benim eşimde ileri hareketlilik hiç yok bende de pco var aşılamamız tutmadı
mirage333 Bfduam direk yaptirdim ben tüp bebek. Ilk transferim tutmadı. Ikinci tuttu çok şükür şuan dogumuma 10 gün var.
Bfduam Ecceee yoo bilakis teşekkürler emeğine, dondurulmuş tazeye göre daha sonuç odaklı diye okumuştum bende vardır bi mantığı.
Serdar4125 Tcher123 ben de iki kere haşlama yaptırdım ikisi de tutmamıştı 1 sene sonra kendiliğinden hamile kaldım 1 düşük oldu şimdi de bir buçuk aylık hamileyim bence azıcık daha bekleyebilirsin sıkıntın yoksa hemen tüp bebeğe yönlendir bence
Bfduam Tcher123 bende çok fazla yan etkileri olmuştu, şiddetli ve sürekli baş ağrısı, ateş, kızarma, gerginlik, stres, terleme, kilo vs vs 300 ml di benim günlük.
bir_pasa_annesi Bfduam eşimde varikosel vardi lökosit değeri dusmuyirdu cnm aşılama tutmayınca aynı gün ameliyat oldu bir kere daha âdet oldum ve bir daha olmadım hamile kaldım
Ecceee Bfduam amh kalan yumurta sayısını veren bi oransal değer ama bu kalan yumurtalar kaliteli midir değil midir onu söylemiyor, mesela kendimden örnek vereyim benim amh ım 9.2 çıkmıştı normalde üst sınır 3.5 gibi bi şeydi, pcos olduğum için, yumurtalıklarımda da 20şer yumurta görülüyordu usg de bakılınca ama sonuç itibariyle içlerinden 10 tane yumurta olgunlaşabildi ve 5.güne ulaşabilen 4 embriyom oldu onların da içinden bir tanesi genetik olarak sağlıklı embriyoydu.
_Hill_ Bfduam gonalf iğneden mi bahsediyorsun?300 ml nedir ama çok yüksek değilmi ben 6 gün 75 mg oldum büyümüştü yumurtam.Eğee okadar yüksekse mafeder insanı
Oznurcakir Tcher123 sıkıntı yapma zamanı vardır mutlaka 2 aşılama bir tüp bebek 3 çatlatma iğnesi . Hepsi olumsuz . 7 yıldan sonra Suan çok şükür kendiliğinden gebe kaldım ümitsizliğe kapılmayın biraz bedeninizi dinlendirin 🥰