Tcher123 bence aşılamayı bi kaç ay bile erteleyebilirsiniz..öncelikle güzel bir beslenme rutini oluşturun kendinize, kendi kendinize başaramayacağınıızı düşünüyorsanız diyetisyen desteği alın, paketli gıdalara bi müddet ara verin, haftada en az 3-4 gün tempolu yürüyüşler yapın, vücut ağırlığınızın %5-10unu kaybedip 2.aşılamaya öyle gidin derim..yumurta kaliteniz artacağı için başarı oranı daha yüksek olacaktır ve dediğim gibi bu arada kendiliğinden bile olabilir çocuğunuz..yakın bi arkadaşım iki senedir çocuk istiyordu ve olmuyordu, artık tüp bebeğe gideceğiz yapacak bi şey yok diyordu, kendisi de pco bu arada, diyete başladı kilo verdi ve hamile olduğunu öğrendi hem şok olduk hem çok sevindik..pco da kilo verince adetler düzene girebiliyor ve kendiliğinden de olabiliyor gebelik 🥰