Tcher123 Kızlar ilk aşılamam tutmadı, hasta oldum 😭 sizce şimdi yine devlette 2. Asilamayi mı yaptırayım yoksa direkt özel tüp bebek kliniğine mı başvurmalıyım? Açıkçası 2. Aşılamadan çok ümitli değilim…
Aslaninannesi01 Tcher123 tüp Bebek merkeziniz raporlu yapıyorsa ikinci aşılamayı rapor için deneyebilirsiniz
Gul47 Tcher123 Allahjm sizi feraha huzura cikarsin benim ablamda tup bebek yapti tutmadı instigramda bakanlık onaylı bitki sayfadi gördüm onu siparis verdim ablamın eşi kullandı o ay gebelik oluştu 1 milyondan 99 milyona yukseltti o kür çok faydasını gördüler
mirage333 Tcher123 aşılamanın tutma oranı çok düşük. Ben o yüzden hiç aşilama yaptirmadan tüp bebeğe baslamıstim. Aşilamada her seferinde ümitlencem olumsuz olunca çok üzülucem diye düsünmüstüm. Tabi neden hamile kalınamadigida önemli.
bir_pasa_annesi Tcher123 üzülme cnm bende yaptırmıştım aşılama tutmadı 2 ay sonra kendiliğinden hamile kaldım oğlum oldu şimdi ikinciye hamileyim
minikcikolatammm13 Tcher123 canım benimde ilk tüp bebeğim tutmadı, ikinci deneme için adet olmayı bekliyorum😔 her anlamda çok zor bir süreç ama hakkımızda hayırlısı olsun rabbim biliyor en doğru zamanı🤲🏼
Asyabuse Tcher123 canım benim çok üzgünsün. Umutsuzlukla baş ediyosun biliyorum. Benimde ilk aşılamam tutmadı çok üzülmüştüm. Takip eden ay 2. Aşılamayı yaptırdım. Şu an 5+3 teyim. Bende senin gibi tutmıcak zaten diye düşüne düşüne yaptırdım ikinciyi. Allahıma bin şükür bu ay yüzümüz güldü. Umudunu asla kaybetme. Tüp bebek süreci aşılamadan çok daha zorlu. Maddi olarakta yorucu. Eğer eşinde ve sende sorun yoksa aşılamayı dene derim. Biz açıklanamayan interfiliteden muzdariptik her şey normal yumurtalar gelişiyor spermler yeterli endometrium kalınlığı süper ama olmamıştı. Ama neyseki sonuç güzel oldu 😇 inşallah sende tez zamanda mutlu haberi alırsın canım
Tcher123 Asyabuse evet canım gerçekten çok ümitsiz hissediyorum şu an.. doktorum 2. Asilamayi yapalim dedi, dediğin gibi olmaz diye düşünüyorum şu an ama sırf tüp bebekte rapor çıksın diye yaptıracağım:(( Rabbim senin de bebisini kucağına almayı nasip etsin🥰
Tcher123 Asyabuse sebepsiz infertilite dedi canım doktor, bir de benim pco var ama yumurtayı zor da olsa geliştirdik fakat tutmadı:( üzüldüm gerçekten
_almirasmom Tcher123 ben gecen ay catlatma yaptırdım tutmadı ama gelısen yumurtalarımda vardı onlar buyuk ıhtımal adetle atılamadı bu ay catladı gebe kaldım bıraz bedenınızı dınlendırın dogal yolla deneyın bu ay 🙏
Bisra Tcher123 Instagram da bir doktor var Mehmet Fatih Karslı diye aşılama tüp bebek tutmamis kişilerde falan çok güzel sonuçlar elde ediliyor perinatoloji doktoru baya meşhur oldu adam tüp bebek öncesi ben dene derim ben tüp bebek ile hamile kaldım baya zor bir süreç
TMD3631 Bisra kesinlikle kullanmalısınız Mfk ürünlerini biz aşılama öncesi eş paketi kullandık eşimde bende çok etkisini gördük. Önce allahın izniyle tabi ama o takviyelerin de çok faydası oldu. Bence denemelisiniz. Tedavisiz o takviyeleri kullanıp doğal gebe kalan o kadar çok insan varki. Biz aşılama yapılacağı belliydi yine de alalım dedik aşılama yapılmadan alıp 1 ay daha kullansak belki doğal olacaktı. Allah herkese yardım etsin
Aysinnn Benimde geçen ay ilk aşılamam yapıldı çok ümitlenmiştim ama tutmadı. Çok üzüldüm Ağustosta ikinci aşılamayı deneyeceğim ben de sizin gibi ümitsizim. Rapor için tekrar aşılamayı deneyin inşallah tüp Bebek’e gerek kalmadan tutar her şey gönlünüzce olsun inşallah
Asyabuse Tcher123 o zaman hiç pes etme bir sebebi de yok bak işte. Bende 4 ayın sonunda yaptırabilmiştim hep kist oluyodu o ay boşa gidiyodu bi ayda yumurtam 11mmde kaldı büyümeyince iptal ettik. Geçen seferkinde biri 22.5 biri 18.5tu tutmadı bu sefer ikiside 21.5tu. Doktorumun söylediği her zaman anne baba olabilirsiniz ama size 6 ay daha deneyin kesin olur diyemem belki bi dahaki ay olur belki 15 ay sonra olur süreci hızlandırmak için aşılama yapalım demişti. İlkinde eğilip kalmadım iş yapmadım sürekli sağlıklı şeyler yedim. Bu sefer gene var yaa havuza bile gittim her gün hamburger falan zaten tutmıcak bişey olmaz diyordum hep 🙈🙈🙈 bi de ne göreyiim bebiş geliyor 😂
Tcher123 Asyabuse maşallah ya ne kadar güzel, kafadan atınca gerçekten oluyor bu ay ben de atacagim. 🥺🥺
Bisra Tcher123 bak cidden sayfasını incele ben tedaviden önce görsem denerdim inşallah Allah gönlüne göre nasip etsin ☺️
Aysinnn Tcher123 inşallah canım 🙏 doktor 1 ay ara verelim dedi hiç ümidim yok ancak deneyeceğim rapor için