caniminikizleri aynı yerde yatırma noktasında acaba biri diğerini uyandirmasin diye ayrı mi yatırsam diye düşünmüştüm ben de 🤔 bi de geceleri birisine ihtiyaç duyduğunuz oldu mu açıkçası geceleri kimse kalsın istemiyorum bilmişlik etmek de istemiyorum ama birisi gelip kalıp sinirlerimi tepeme cikarmasindansa tek bakayım daha iyi diye düşünüyorum gece kalsın mutlaka birileri diye öneriniz var mı