Ebrucem
Bu paylaşımı görünce direk yazmak istedim ikiz anneleri sorum size
Ben bu ayın 8nde adet görmem gerekiyordu ama adet olmadım ve direk test yaptim ve çift çizgi çıktı sonra bir hafta sonra 7 . Günde kan testi verdim ve beta hcg 2758 çıktı acaba ikiz olma ihtimali varmi sizin nasıldı merak ediyorum İlk çocuğum da beta hcg 200 küsür çıkmıştı Şimdi ikincide bu rakamı görünce çok merak ediyorum ikiz gebelik varmidir bu ayın 28 de kadın doğuma randevum var çok merak ediyorum 😇🥰🥰