2cocukannesiyimm inşAllah inşallah oyle olur valla ilk 20 haftaya kdr hersy normaldi bir bebek geride kaldı beslenmedi baaya bekledım kilo alması için ugrastım olmadı 3 hafta geride kaldı biri onden gitti hep ikiside kızdı aynı senin gibi benım elimde degildi plesenta damarları birdi ve birine az gdyordu 700 gr dogdu bebegim yaşamaz dendi elhamdülillah Rabbime Saglıkla dogdu 29+5 te aldılar tamamen kan akısı durdugu için okdr üzüldüm aglaıdm Allah’a sığındım dualar ettik binlerce talebeye dualar ettirdik bütün aile hocalarımız talebelerine okutu elhamdülillah yaşadılar şuan 4 aylık ama 6 aydır dogmuslar küvez süreci cok yıprattı beni 2 ay kaldılar ilk bebeklerim Heycanım sabrım duam anlatmam okdr zordu ki Zeynep Kamilde yaptım dogumu cok şükür zor günler geride kaldı ınşAllah sende Saglıkla zamnında kavstursun bol bol dinlen dua et Allah’a sıgın Rabbim büyüktür ben okdr zorluklar cektim ki düşmanıma yasatmasın çok şükür bugunlerde gordük ewt zayıflar küçükler ama Saglıkla bütün o test ve kontrollerde gectiler hep iyi düşün ihmal etme sık sık Dr git baktır