Ozcankbra Gul47 çok teşekkür ederim dikkat edeceğim inşallah şu 3 ay hayırlısıyla bir atlatalım sağlıkla ❤️
Meltemyll Ysmn5836 yani detaliya kadar ikiz oldugumu bilmiyormuydunuz ben rüyamda ikiz bebek görüyorum ama 9 haftalikken gttim en son hiç ikiz felan demedi tek bebek için konusdi bende bu hayal hep ikiz bekliyorum nedense
Twinmommm Ebrucem Benim bugün 30+0 tek yumurta ikizlerim kızlarım gelecekler 😇 son zamanlar insanı bi heyecan bi korku alıyor gerçekten 😬☺️ Bu arada bu hafta da sizinkilerin kiloları nasıldı acaba tabi her çocuğun gelişim eğrisi kendine göre de merak ettim benimkiler 1300 civarında birde bende gebelik şekeride çıktı 😒
Twinmommm Gzdfth95 kuzum merhaba , seninle aynı haftadayız da bebişlerinin kiloları nasıl acaba ? Birde bende ekstra şekerde çıktı az mı bebişlerin kilosu emin olamadım tabi her çocuğun kendine özgüde kilo durumu merak ettim sadece benim kızlarım 1300 şuan
damlalkc Essesss bu ay başladı ödem oluşmaya bende özellikle yürüdüğümde ellerim çok şişiyor 🙈 72 ile hamile kaldım şuan 80 inim doktorum dikkat etmem gerektiğini söylüyor ama ben çok acıkıyorum 🤣 sizin nasıl kilo ve ödem durumunuz 🌸
Essesss damlalkc şu ana kadar 6 -7 kilo aldım diyebilirim ödemimde var ya bazen davul gibi oluyor elim ayağım 🙈
Emine_phlvn07 otekidunyali ikizdir bence cunku degerler baya yuksek ben sizin gibiyken btam1100 çıkmıştı
Nrsh08ilkbebegim Emine_phlvn07 Merhaba bir şey sorabilir miyim Bende daha yeni kan testi verdim adetimin gecikmesinin 7. Gününde kan testi beta hcg 2758 çıktı ikiz olabilir mi sizce
misbebek caniminikizleri maşallah baya büyütmüşsunuz bize biraz tecrübe aktarımı yapsanız bakımlarıyla nasıl ilgilendiniz falan emzirme uyutma tecrübeli annelerle görüşmeye çok ihtiyaç duyuyorum 🤦♀️