GulayMtl vücutla alakalı bır sey sanıyorum, ben 53 kılo hamıle kaldım kılo da aldım aslnda 7 kılo aldım ama 4. Ayda bellı olmaya basladı karnım sımdı 5. Ayımızdayız cok bol giyince sımdı bıle anlamayabılıyorlar. Bence de cok erken kendinizi hasta ve kotu hissetmedgnz surece sıze özel olmasının tadını cıkartın bence 😊 saglıcakla 🌸