Ozcankbra Amin Rabbım sizede saglikli bir şekilde kucaginiza almayı nasip etsin ben çok zorlanıyorum 9.5 haftalikken kanama yaptim doktorum ikiz gebelikte bu gayet normal oluyor öyle dedi hastaneye yattım iki gün taburcu oldum sukur 14 haftaligiz şimdi ağrılarım oluyor 3 aydır evde yatak istirahati yapiyorum kan uyusmazligimiz var esimle ignemide yaptılar hamd olsun şimdilik iyi qma doktorum riskli bir gebelik dedi tek yumurta tek plesenta ve tek damar beslenmesi olduğu için tek kesenin içindeler zaten ikiz oldugunuda 9.5 haftalikken öğrendik kanamayla beraber doktorum tek yumurta ikizleri 9 ila 12 haftalikken belli oluyor dedi