Er-ay18 Emine_phlvn07 merhabalar arkadaşlar benim reglm Haziran 7 idi ben temmuz 3 te beta verdim 73 çıktı aradan 10 gün geçti 13ünde verdim 4864 çıktı ikiz olma ihtimali varmı yüksekmi beta sizce şimdiden teşekkür ederim Allah’ım hepimize kolaylık versin
Ysm0307 Emine_phlvn07 iki ayrı kese mi göründü ben 6+6yim daha doktora gitmedim yakınlarım rüyasında hep ikizim olacağını görüyor o yüzden ilgimi çekti
balkizinbebegii Ben soru sormak istiyorum ikiz annelerine, hamileliğin başında ya da herhangi bir yerinde bebeklerin fazla olduğunu hissettirecek farkettirecek bir şey yaşadınız mı? Doktor söylemeden de tahmin etmenize sebep olan bir şey oldu mu bunu merak ediyorum 🙈
Meryemyahya balkizinbebegii ikizleri hissetmek diye bişey var mı bilmiyorum ama benim aşılama oldu 12 gün sonra test verdik test sonucum 12 günde 503 çıktı 2 gün sonra verdiğimde 1050 çıkmıştı yani anca ordan anlayabilirsin ikiz gebeliklerde bta yüksek çıkıyor
Hale29 balkizinbebegii ben hissettim ilk solda bi kıpırdanma hissettim 4 ,5 gün sonra sagda pıt pıt atan bir şeyler hissettim 5+5 te cift kese gördük 🤲
Sehrbnon122 Ebrucem ben 18+4 çift yumurta ikizlerime hamileyim ilk gebeliğim ve hayırlısıyla Bi kızım bi oğlum olucak… ♥️ Benim sormak istediğim haraketleri ne zaman hissettiniz ikiz annişleri hala hissetmiyorum korkuyorum ya
Deleted4445656 Sehrbnon122 ben 17. Haftada hissetmeye başlamıştım çok ufak patlamış Mısır gibi🥰 23.haftada daha netleştiler
damlalkc Sehrbnon122 ben 13 haftalıkken karnımda iğne batması gibi içten batmalar oluyordu doktorum bebeklerin çok hareketli hissetmen çok normal demisti suan 17+1 deyiz tekmelerini daha net anlıyorum bebeklerim altlı üstlü durduğu için bir tanesi rahmin tam üstünde o yuzden daha net anlıyorum 🙈 ama doktorum ikizlerde cok farklilik gosteriyor erken yada geç olarak görülmemesi gerekiyor demisti her bebek kendine özel demisti bana bence korkmayın doktorunuz zaten bir sıkıntı olsa söylerdi 🌸😊
Betulee Sehrbnon122 Ben 17+2 haftalığım ben de hiç hissetmiyordum ama 2 gündür sadece kardımda yer değiştirdikleri de fark ediyorum karnımın o kısmı sertleşiyor ve yüksek duruyor Yer değiştirmeleri dışında ben de henüz hareket hissetmedim :)
Selmaeren27 REYHAN-2 canım ilk kan değerin kaç çıktı benim adetim geçmeden 180 çıktı 5 günüm geçtikten sonra 2200 çıktı
Sehrbnon122 Meryemyahya ben hiç belirti yaşamadım ve adet günümde 350 cıktı ve baya azdı ikiz aklıma bile gelmedi 2 gün sonra 800 oldu ve doktora gittim 2 kese var dendi şok oldum beta neden az diye sordum doktora doktorum az olsa dahi bazen ikiz oluyor dedi bazen beta az ken bile beklemediğin anda ikiz bebiş oluyor
otekidunyali Meryemyahya ya bende 5+4ken kan verdigimde betam 18061.0 çıkmıştı, yüksek baya. Acaba ikiz midir meraktayız. 8. Haftamda gidecegim doktora şuan 7+0ım. Kaçıncı haftada belli oluyor ikiz oluşu
balkizinbebegii Meryemyahya bende zaten aslında bu nedenden dolayı sordum. Adetime 6 gün varken bta 58 çıktı. Sonrasında doktora göründüm belli belirsiz kese gördü ama erken gelmişsin dedi bir hafta sonra tekrar gideceğim. Bta değeri bana biraz fazla gibi geldi o yüzden ben de merak ettim ama bilmiyorum 🫢
rizelipek otekidunyali ultrasonda baktıklarında görüyorlar benimde merak ettiğim acaba 7-8 haftada tek görünüp sonra 2 çıktığı oluyor mudur🤣
Emine_phlvn07 otekidunyali ikizdir bence cunku degerler baya yuksek ben sizin gibiyken btam1100 çıkmıştı
Essesss damlalkc bende 17+1im oğluşlarım olacak 🧿 ellerinizde ayaklarınızda ödem oluyor mu acaba birde bu güne kadar kaç kilo aldınız acaba ☺️
Ozcankbra 2cocukannesiyimm bende tek yumurta ikizi gebesiyim 8 haftalığım. Bir sıkıntı yaşadınız mı yaşıyor musunuz
Betulee Ozcankbra Ben de tek yumurta ikizlerine hamileyim Bence cok güzel bir sey başlarda cok tedirgin oldum hep kotu şeyler yazıyordu ama şimdi hiçbir şeyi umursamıyorum güzelde ilerliyor 17 haftalık olduk bile arada kanamalarım oldu ama ciddi değil bebeklerde sorun yok İnşallah seninde güzel geçer❤️
Gul47 Ozcankbra masaAllah bende tek yumurta ikizinde hamileyim 9.5 haftalikken kanama yaptim serumlarla atlattık sukur
Bsraynglozkn 6 gün önce hamile olduğumu öğrendim kan testi verdim 293 çıktı , 2 gün sonra tekrar kan testi verdim 684 çıktı , 2 gün sonra yani bugün tekrar kan testi verdim 2873 çıktı . İkiz gebelik olabilir mi henüz doktora gidemedim🙏
Twinmommm Bsraynglozkn Canım ikiz olup olmaması beta ile alakalı bir durum değil onu keseyi görünce anlayacaksınız ne yazık ki hayırlısı olsun hakkınızda 😇
Sehrbnon122 Betulee benim karnımda bazen sivri oluyor sonra düzeliyor acaba yer mi değişiyorlar öyle olunca