Tugba6336 hiç bir meslek grubu birbiri ile kıyaslanmamalı. Doktorlar olmazsa ölürüz, polis olmasa güvenliğimiz olmaz, asker olmasa dağlarımızı it sürüleri basar. Bu meslek gruplarını kıyas yapanlar normal değil bence. O yüzden kalkıpta polis doktordan fazla alsın demek mantıklı değil. Dediğiniz gibi bir doktorun yaptığı ameliyatı onlar yapamazlar. Burda bol keseden sallıyorlar ancak. Daha doğru düzgün cümle kuramayan tipler gelip burda doktorlar nitelikli de ne oluyor bir işe yaramıyor diye ahkam kesiyor. Gün gelecek doktor bulamayacağız haberleri yok. Hiç bir çağda cahillik bu kadar normalleştirilip baş tacı edilmemişti. Yazık bu tiplerin kafasına cidden