baby3_ ya hocam empati kuruyorum benim yakınım bu sebepten ölse ben kıymetli vaktimi sözde “doktor savunucu”lara mı harcarım, kendimi oaralayıp yardımcı olmaya mı? internetim var çözümsüz kaldıysam internetten aratırım, yolu mu bulurum elalemede ebesini tersten gösteririm buna sebep olan insana. Oturmuş yerine, girmiş applikasyona zıvır zıvır.
Değmez.