Melikemercimek yaklaşık 4 bin yataklı bir hastanenin acil servisinin çalışmadığına inanıyorsan asıl at gözlüğü sendedir. Ayrıca sabahları mesai yaparken aksamlari ders çalışıyorum zaten hukuk fakültesine girebilmek için :)) 112 ekibinin geneli paramediktir ayrica hekim değildir. Hekimler çoğu yerde sahaya bile çıkmıyor kriz komutada çalışıyor. Buna rağmen paramedikler de hekimler de sizin gibiler pandemide evlerine kapanırken sahada omuz omuza çalıştığım arkadaslarimdir. Çıktıkları 3 vakadan 1 i ergen yurtlarında geçirilen sinir krizleri. 112 ye gelen ihbarların kaçı asılsız kaçı gereksiz biliyor musun? Senin şikayet etme hakkin var işini iyi yapmayanı elbette şikayet etmelisin. Ben de şikayet ediyorum karşılaştığımda gelip burada ağlamak yerine. Ama 1,2 kişinin yaptığı hatayı koca camiaya mâl edemem. Sen mâl ediyorsan doktora gitmeyebilirsin. Veyahut millete hukuk fakültesi aklı vereceğine bence sen tıp eğitimi alıp nasil ilgili doktor olunuyor bunun örneği olmalisin :))