Şu an grevden değil idari izinli olduklarından dolayı devlet hastaneleri kapalı, yarında resmî tatil zaten özelde kapalı, ama grev yapsalar bile Doktorlar sonuna kadar haklı. Yurtdışında el üstünde tutuluyorlar, orada doktora ulaşabilirsen şükret. Amerika’da falan o kadar pahalı ki sağlık. Bizimkiler bedava buluyor diye bunlar başına geliyor. Doktor ihmali ya da ameliyatta yanlış müdahale yapıldıysa bunun hakkını mahkeme ile sorabilirler, insanları keyfi öldürmek darp etmek normal değil. İstifa edip yurtdışına gidiyorlar doktorlar gitsinler ben olsam bende burada durmam. Bizde kalırız Suriyeli Afgan değişik milletlerden doktorlara, onlarda ne kadar yetkin doktordur Allah bilir. Kısacası hak ediyoruz.