baby3_ doktor hanım lütfen bu insanlarla münakaşaya girmeyin siz kaybedersiniz. Doktorlarımızın hepsi istifa etsin kalan özele geçsin. Çocuklarımızın steteskobuyla sırt dinlerler, maket bıçağı ile ameliyatı ederiz. Birçok insan bunu bu kadar kolay sanıyor. 36 saat nöbet ne demek. Anneler bebekleri 4 5 defa kalkınca gece aglıyor ayakta duramıyorum diye. Ama doktor kaç nöbet tutmuş nasıl tutmuş hiç.