Seda241 isyanınız beni ilgilendirmiyorsa postta açmayın o halde ? Niye post açma gereği duydunuz ? Orda size grev var diyene de sorabilirdiniz ne zaman açılacak diye. Bir şikayetiniz varsa da bildirebilirsiniz. Burda gelip isyan etmek yerine. İnsanları da galeyana getirmeyin artık. Şehir hastanesi, Yenimahalle devlet hastanesi ve Ankara hastanesinin üçünde de doktor olmadığını iddia etmişsiniz. Madem böyle riskli bir durumunuz vardı hemen şikayet etseydiniz. Yalan konuşuyorsunuz kusura bakmayın. Şehir hastanesinde çalışan güvenlik tanıdığımı aradım şimdi. Acillerde doktor yok mu diye. Hayır var. Bayramdan beri hiç doktor olmadığı olmadığı ne alaka cevabını aldım. Muhtemelen diğer hastanelerde aynı. Dediğiniz gibi kanaması olduysa arkadaşınızın ve sizde böyle sıkıntılarla gittiniz doktor bulamadıysanız gidin şikayetinizi yapın. İmkansızı konuşmayın burda. Üç beş kişi daha çıkıyor sonra burda galeyana geliyorsunuz hepiniz. @Cicilibicili