Valla benim erken gebelik pozitif çıktı ben daha gidip kan vermedim 6 gün gecikti pazartesi kan vericem hem heyecan olsun hemde yoksa ve o zamana kadar regl olursam boşuna üzülmeyeyim diye bir öncekinde hemen kan verdim kimyasal çıktı çok üzülmüştümm