Yahsialeyna Yaaa gözünüz aynı nasıl güzel bir mutluluk rabbim inşallah bu güzel duyguyu bana da yaşatır. Eşime sürpriz yapacağım diye her ay içime atıyorum belirtileri tek yaşamaya çalışıyorum geçen ay ilk defa 4 gün gecikince çok ümitlenmiştim ama yokmuş bu ayda bugün olmam gerekiyordu dün erken gebelik yaptım çıkmadı bugünde regl olmadım ama ağrısı var gibi sanki olacağım gibi hissediyorum. Ama yinede bir ümit bekliyorum işte nolur dualarınızda unutmayın bizleri de💜