Soncul parayı bırak devlet hastanesinde doğum yaptım ben tramva yasadım orda dogum yapan baska bir kadınla konustum kadın dediki bashekim tanıdıgm dedim dedi oyle insan gibi davrandılar yoksa benide mahvetceklerdi diyo. Dogumda ebe kalkıp bana diyoki nasıl öğretmensin habire bagrıyosun sen bi doğuramadın öldürcen cocugu suriyeliler çat çat doguruyo bilmem ne normalmi. Ömrüm boyunca unutamıcagım kötülükleri yaptılar üstüne odaya gelip para istediler para vermedim asla da hakkımı helal etmiyorum hıcbırıne.