Sonra şiddetin bitmesini bekle… Şiddete sebep aradığınız sürece ne doktor şiddeti, ne polis şiddeti, ne koca şiddeti son bulur. O zaman kocanda seni çeşitli bahanelerle sığınarak üç öğün dövsün. Bizde alkış tutalım. Ne kadar cahilsiniz. Her şey keyfinize göre olsun istiyorsunuz, işler ters gitti bir hata oldu diye doktorların öldürülmesini mi savunuyorsunuz? Yazık sizin gibilerle muhattap olmak zorunda kalan insanlara..