Soncul benimde riskli gebelik. İkk bebegimde erken dogmustu simdi ikinci gbeelik suyu sinirdaydi normalde 2 haftada bir musyeneye gitmem gerek ama ne randevu var ne sabahtan gitsek sira acillerde ilgilenmiyo ilgilense surat yaoiyo laf sokuyo acilden giris yaomayi dusunuyorum bende bugün bahane uydurcam sancim.var vs dicem en azndan suyuna bakmak icin ilkide suyum bittigi icin acik amelyata alinmistim simdi 1 aydan fazla oldu muayene olamadim hala. Herkes kendince hakli herkes hakkini arasin sozumuz yok ama olan bize oluyo bizden daha kotu durumda olanlarda var allah herksin yardımcısı olsun