Meliyyke merhaba benimde 4.79 değerim 25 ml ilaç kullandım 1 hafta sonra tekrar gel dedi doktor gittim 4.7 ye düşmüş 50 ml başladık, dere otunu bende deneyecegim. Birde her gün 7de içiyorum ilacı geri uyuyorum 8.30 9 gibi kahvaltı yapıyorum uyumam bi sıkıntı olur mu acaba