Honeybubblee hipotroidi hastasıyım daha hamile değilken bi doktor bana bebekte zeka geriliği olur demişti, anne olmamama rağmen çok üzülmüştüm, hamile olduğumu öğrendiğim ilk aydan beri düzenli olarak dahiliyeye gidiyorum kan veriyorum. Sorduğum ilk soru zeka geriliğimi olacak çocuğumda.. ilk 3 ayda 3 ün altında tutmayı hedefliyoruz dedi doktorum ve çok şükür düştü değerim, düzenli ilaç kullanımı ve doktor takibiyle üstesinden geleceğiz korkma dedi doktorum. Kadın doğum doktorunla ve dahiliye doktorunla üstesinden geleceksin sende, hiç üzülme inşallah kısa süre içinde düşecek, sağlıkla alacağız bebeklerimizi kucağımıza:)