Honeybubblee başından beri benimde yüksekti ilaç kullanıyorum şuan 33haftalığım 3.20ye düştü benimde yüksekti başta bayaa ama ilaçlar vücutta olması gereken tiroidi sağladığı için çocuk ondan faydalanıyor bebeğimde hiçbir sıkıntı yok gelişimi de gayet iyi canını sıkma, ama en önemli şey ilacı düzenli kullanmak saati saatine kullan alarm kur hep aynı saatte at düzensiz kullanımda faydası olmuyor geçmiş olsun 🙏🏻