Honeybubblee Merhaba arkadaşlar 10 haftalık hamileyim tsh 5.6dan 8.1e çıktı. euthrox 25mg ile başladım şuan 75e çıktık ama tsh değerim düşmüyor. Bugün kadın doğuma gittim bebekte zeka geriliği olabilir dediler çok üzüldüm. Bu durumda olup doğum yapan ya da tanıdığı olan var mı? Bebeğin zekasını etkiler mi çok merak ediyorum.
Minik_prenses Honeybubblee 33.haftadayim hamileliğimin başından beri ilaç kullanıyorum İlaç kullanıyoruz sonuçta kullanmasak ihtimal veririm Aman Allah korusun bir şey olmaz inşallah
ArasBulutun_annesi Honeybubblee hiç kendini kasma 18 lere çıkanlar bile var ilacını sskın Aksatma ve her sabh aynı saatte iç bnde kullanıyorum
unemere Honeybubblee İlacı düzenli kullanmaya özen gösterin. Ben dikkat etmediğimde hemen yükseliyordu değer . Geçmiş olsun 🌸
Honeybubblee Minik_prenses çok teşekkür ederim ister istemez moralim bozuldu başka bişey düşünemiyorum hiç.
Honeybubblee ArasBulutun_annesi çok teşekkür ederim. Aynı saatte kullanıyorum 1.5 saat sonra kahvaltı yapıyorum doktorum dayanabildiğin kadar aç kalabilirsin dedi.
ArasBulutun_annesi Honeybubblee bnde en başından beri kullanıyorum 36 haftalık olduk bile sıkma canını düzenli kullan emin ol faydasını görecksn
hayallliiim ArasBulutun_annesi TSH değerine hamileyken ne sıklıkla bakılıyor yada bakılması lazım ben 5. Haftada verdim
karakiz1 Honeybubblee Gebeligimin basindan beri kullaniyorum ama ilacim levatriyon o daha etkili sanirim keske ilacinizi degistirse
Honeybubblee karakiz1 3 farklı doktora sordum euthrox kullanıyorum dediğimde değiştirelim demediler haftaya tekrar dahiliyeye gideceğim bi söylerim doktoruma🥰
Honeybubblee qiz3Mm kahvaltıyı kaç saat sonra yapmam gerekir belli bir süre sınırı var mı? Doktor en az yarım saat bekle diyor.
hayallliiim Honeybubblee yaa ciddimisn ben 9 haftalık olduk 6. Haftada doktora gittim o zaman bakıldı
qiz3Mm Benimde annem ameliyat olucakdi ve tsh i yuksek ciktigi icin alinmadi ameliyata .. endokrinoloji uzmani hizli dusus sagliyabilmek icin sabaha karsi 4 5, gibi al hapini demisti. Bi dene denemekten birsey cikmaz 🤗
Serifeeed Honeybubblee benimde 9.1 çıkmıştı sonra 7 küsürlere düştü şimdi 2.75 ile 3 arası gelip gidiyor tekrar yükselttik şuan 175 mg kullanıyorum umarım bebekte sorun olmaz
Honeybubblee Serifeeed inşallah sorun olmaz🙏 sizin kaçıncı hafta? Bir de doktor bişey söyledi mi sorun olur falan diye