Hakanbuse Vera09 hem heyecanlı hem yorucu hemde biraz ağrılı geçiyor inşallah hepimiz sağlıklı sıhhatli kucağımıza aliriz bebeklerimizi
Cansu1- Vera09 çoooookkkk zor nefes alamıyorum hareket edemiyorum iş yapamıyorum en önemlisi uyuyamıyorum 😭😭
1prenses2prensyenigebe Gebelikten sesleniyorum bacılarım tecrübelerime dayanarak söylüyorum ki en hızlı geçen ilk 3 ay sanki hiç bitmeyecek gibi gelen son 3 ay ben hala 16. Haftadayım pazartesi benim hafta değişimi sanki hiç bitmeyecek gibi hissediyorum sezaryen olacağı için 37. Haftada doğum yapıcam sabırla bekliyorum 😊🌼
Vera09 1prenses2prensyenigebe benim ilk üç ay hiç geçmemişti mide bulantısından😄🙈 sonraki üç ay keyıfliydi sanki çabuk geçti
Deletedmom21662 Vera09 ay bende hep diyordum ohoo ben nezaman tekli sayılara düşücem diye, şuan kucağımda ve 3 buçuk aylık 🤗
1prenses2prensyenigebe Vera09 4.gebeliğim ilk 3 ü aynı seninki gibiydi ama bu sefer 4 ay oldu ama hiç gebe değil gibiyim şükür
Deletedmom21662 Vera09 hayır 2. iki kızım var.. ♥️ inşallah sizde güzel bir doğum deneyimi yaşarsınız 🤗