sdymtl 99dan sonra hızlı geçti ama 40tan sonra yavaşlıyor. 29 kaldı benim artık ağırlaştım, geçmiyor. Ama gerçekten ilk öğrendiğimde 3 haftalıktım. Nasıl geçti anlamadım. 😇
Elvanguzel Vera09 kesinlikle bundan sonrası çabuk geçiyor gözün aydın sağlıkla kucağına al inşallah bir bakmışsın son 50 diyorsun bizimde son 65 günümüz kaldı erken olursa 45 50 gün diyoruz 🥰
Vera09 Elvanguzel ayy ne heyecanlı zamanlar🥹 sona yaklaştıkça heyecan korku mutluluk hepsi birbirine karışıyor
Se19 Vera09 gerçektennn benim öyle oldu. İlk 3 ay hatta 4 ay çok zordu…. Sonraki 2-3 ay çok rahattı. Fakat o son 2 ay beni mahvetmişti. Bi doğursam diye bakıyordum. Şimdi de 3 aylık oldum neredeyse çok zorlanıyorum :( Sağlıkla kucağımıza alalım inşallahhh🙏🌸😊
Vera09 Se19 benim de dört ay zordu,sonra bi rahatlamıştım. Şimdi sanki ağırlaşmaya başlıyorum kalkmak yatmak bile zor hale geliyor hayırlı zamanda doğsalar🌸
1prenses2prensyenigebe Vera09 4.gebeliğim ilk 3 ü aynı seninki gibiydi ama bu sefer 4 ay oldu ama hiç gebe değil gibiyim şükür
Vera09 1prenses2prensyenigebe artık o kadar da olsun dimi😄😄 dört kere olmuş maşallah biri rahat geçsin 🌸
zehraaaktas Vera09 kesinlikle göreceksin hele son 40 50 lere kadar hızlı geçecek sonrası yavaşlıyor son 26 kaldı ne zaman gelecek diye bekliyoruz artık günler geçmek bilmiyor 🤦♀️🤦♀️