Vera09 Son 99🥹 bu başlıkları görünce benim daha çook var derdim, uzak gelirdi. Ama şükür bugünlere geldik ben de paylaşmak istedim 💕 bundan sonrası çabuk geçiyormuş diyorlarr.. herkese sağlıklı doğumlar diliyorum🌸❤️
DefneErva Vera09 Şu ikili sayıları bende göreydim hayırlısıyla 🙄 umarım su gibi akar günler ve sağlıkla kavuşursunuz
Talihimyokbahtimkara Vera09 Ay maşalah ne güzel duygular rabbim bizede sağlıkla o günleri görmeyi nasip etsin inşallah sağlıkla kolaylıkla al kucağına inşallah 🥰
Hemecikk Ben de son 99 olduğum zamanı hatırladim😃 doğum yapalı 15 gün oldu zaman hiç geçmeyecek zannediyor insan ama inanın geçiyor 🤣 Allah sağlıkla kucağınıza almayi nasıp etsin inşallah,🙏
Vera09 Hemecikk aminn inşallah. Ben de biraz önce siZin gibi doğumu yapmış 15günü geçirmiş olsam 😍😅 allah bağışlasın 🙏🏻
Rabia-22 Vera09 son 96 bizimde.90 lara gelebılmek iyi hissetirdi.benım 2. Evladım ama ınsan ıstıyor bı an oncw doğsun sağlıkla dıye♥️🌺
Hakanbuse Vera09 biraz sonra 13 kaldi diyebilirim artik bi an once dogsun istiyorum 38+1 olduk 2 gündür sancilarim var yalanci ama kizimin gelmeye niyeti yok