Cerendemir-52 Eminekelesogz Benim biraz sıkıntılıydı ayın 1 inde serklaj dikişim alındı normal doğum bekliyorduk ama bebeğim suyu falan azalınca doktor bayramı beklersen bebeği riske atarız dedi o riski göze alamadım sezaryen oldum
CananDuru Eminekelesogz Yok hayır muaynede çatımın dar oldugunu söyledi doktor ondan planlamak zorunda kaldık sezeryanı
Demirkarbon Deryak52 merhaba bende 39 haftalık oldum pazartesi kontrolüm var duruma göre gün alacağım. Bebek hareketlerinde azalm oldu mu acaba birde karında sertleşme oluyor mu ara ara teşekkürler 🙏
Ozlm0916 Eminekelesogz aldık günümüzü 22 temmuzda kucağımda inşallah oğlum rabbim isteyen herkese nasip eylesin heycan dorukta son 1 hafta 😅🥲🥰🥰
Dammy Cerendemir-52 Benim de riskli gebeliğim. Doktorum 37 de almak istedi. Her bebeğin gelişimi farklı biliyorum fakat çevremde hiç bu durumu yaşayan yok 36da kaç kilo doğdu ve kuveze girdi mi acaba bebeğiniz?
zeeynepp19 Eminekelesogz normal olacaktı ama nasip olmadı iki gün doğum sancısı+suni çektim ama açılmam ilerlemedi maalesef bebegin kalp atışları düşünce de acil sezeryana alındım