Larakaya
Valla yazılanlara bakılınca bende girdim baktım sayfanıza son 1 haftada sürekli karın ağrısı vs diye paylaşımlarda bulunmuşsunuz. Yakınlarda 27 haftalığım diye yorumda bulunmuşsunuz. Burada herşey gördük okuduk benim demekle birşey kaybetmezdiniz, üstüne yalancı damgası yemek yerine insanlar size daha ılımlı bile yaklaşabilir yol gösterebilirdi. Sizi yargılamak hiç birimizin haddine değil ama yazdıklarınızın elle tutulur bir yanı yok. Sigortası yok diye nikah yapmamak kadar saçma bişey var mı Allah aşkına açıklayın. Evlenip yine işten çıkıp var olan sigortayıda kaybedebilirdi. Madem yaş 17 neden aile izniyle nikah kıyılmadı soruyorum? Artık kişinin kim olduğu önemli değil, kendini düşünmeyene biz mi acıycaz ama doğmamış bebeğe yazık değil mi? Geleceği mahvediliyor ve ana baba yakın akraba artık her kimi iseniz bunu anlamak istemiyorsunuz..