Larakaya ağrın var artık yaşancakları göze al ve sağlık kurumuna git, burada hamile kadın üzülür diye düşünmüyorlar diyorsun ama cevap yetiştirerek asıl gerginliği kendine yaşatıyorsun
Sorun için polise gerek yok çocuk yaşta doğum yapıldığı ve nikahsız yaşandığı için bebeğin soybağı doğuranın babası adına yazılacak ya da bu İSTİSMARI yapan adına. Ancak İSTİSMARI yapan tutuklanacak hiç kaçışı yok. Ve doğuranın babası hakkında da adli işlem başlatılacak devleti kandırdığı ve İSTİSMARA göz yumduğu için. Çok yüksek ihtimal Sosyal hizmetler eşliğinde çocuk alınıp yurda yerleştirilecek. Teşekkürler el birliği ile bir çocuğun daha hayatını bellediler.
Üstüne alınma diye iyelik eklerini kaldırdım