Ben askeri personelim canım, öncelikle o bayan kim bilmiyorum ama yaptığı şey kanunen suç. Hastaneler 18 yaşının altindaki hamile çocukları mecburen kolluk kuvvetlerine bildirmek zorunda ki, bildirsin de zaten ayrıca hiç bir polis askerin elinize kağıt verip bundan sonra istediğin yere git deme gibi bir yetkisi yok.Hastaneye hamileyim diye gittiğini an polis yine enseler. O kişi şuan kaçak yoldan dünyaya çocuk getiriyor, bu bir suctur 18 yaş öncesi çocukların evlendirilmesi suçtur.
Sizin durumunuza gelince,
Sigortayla evlenmenin bir alakası yok,
Sen Hamileysen devletimiz şehir hastaneleri devlet hastanesinde bedava doğumunu yapıyor ve 18 yaşına kadar çocuğa ücretsiz yeşil kartla bakıyor.
Dünyaya gelecek çocuklar sizin kızlık soy adınızla gelecek Resmiyette hiç bir bağınız yok eşinizle dolayısıyla mal mülk miras birşey talep edemezsiniz. 16 yaşında bir birey neden evlenip çocuk yapıyor aile neden karakola gidip arayıp geri almıyor kızını.?
16 yaşında 27 haftalık hamileyse hemen hemen 15 yaşında hamile kalmış mi oluyor?
Siz gerçekten iyi misiniz?
Polise sizin arayip ihbar etmeniz gerekirken siz nasıl saklarız sorun çıkmaz diye soruyosunuz.
16 yaşında bir çocuk nasıl doğum yapacak ?
Nasıl o Piskolojiyi kaldıracak ?
İnşallah Hastaneye gidersiniz kimse o şahıs inşallah devletimiz el koyar Bebeğe o zaman görürsünüz nikahsız çocukları gelin etmeyi.
Kendi çocuk zaten nasıl annelik yapacak emzirecek ?
Size gelince sizinki de iş değil kusura bakmayın eşimin sigortası yok o yüzden resmi nikah yapamiyorim diye bir saçmalık bu çağda hala kaldı mı ? Eşin evlenmeyi biliyorsa güzelce bir işine girsin karısını hastanede sigortasiz mağdur etmesin resmi olarak evli değilsin boşanmaya kalksan bir kuruş alamazsın.Ellerinizde heba oluyor bebeler, nasıl bir aile yapınız var tüm bunlara nasıl izin veriyorlar. ?