Cikitabanana bızımde araba çalındı ya.araba çalıntıda eşin nasıl bı araştrma yapıyor.arabanın kaskosu yok.anahtar kopyalama yapılmış.bı kaç kamera kayıdı var.bayram arefe gecesı çalındı.bayramın 1. Gunude yola cıkcaktık.boyle ilginç bısey oldu.5 gundur aranıo dıolar turkıye genelınde ama.bılmıyorm gerçekten arıyorlarmı yoksa uğraşmıolrmı…🤷🏼♀️Burdan post açtm cok kısı dıo 1,5 senedır aranıo hala bızımde çalındı falan…🤷🏼♀️🤷🏼♀️