Sabia Prensesiminannesi dikkatli bakınca belli oluyor ama inanın hiç önemli deil. Ben 5 ay önce 4. Buçuk aylık bebeğimi kaybettim iç organları gelişmemiş. Böyle ufak şeylere takılmayın yeterki kalıcı başka kötü bişey olmasın bebeğinize🤲🏻
Prensesiminannesi Sabia haklısınız ama annelik işte neyle karşılaşacağımı bilmiyorum ilk çocuk bide korkuları oluyor insanın 😔 rabbim size de sabır versin bize de yardım etsin inşallah 🙏🏻
Sabia Prensesiminannesi doğrudur canım inşallah 🙏🏻🙏🏻Şu an tekrardan hamileyim dua et bu yavrumu sağsalim kucağıma alayım inşallah🤲🏻💕
Bskrt Prensesiminannesi yarık damak için medikal biberonlar var ve ameliyatları çok güzel yapılıyor Artk iz bile kalmıyor nerdeyse
AysegulAloluAcikgoz Prensesiminannesi Hepsinde oluyor canim gaz problemi ozellikle biberonla beslenenlerde hava cok yutuyorlar belki annesini emenlerde de oluyordur onu bilmiyorum.
Ayseosman Prensesiminannesi öncelikle gecmiş olsun Can'ım benim esimin amcasının torunları ıkız olmustu bı tanesı tavsan dudak doğdu ama sonradan plastık estetıkle duzeltııler 1yasında amelıyat ettırdı sımdı çocuk çok sağlıklı inanmazsın öyle doğup böyle oldugunda
Adhnsema Prensesiminannesi bi tanıdığımızın bebeği yarık dudak doğmuştu hemen doğduğu gibi ameliyatla düzelttiler canım