Prensesiminannesi merhaba benim eltimin kızı öyle doğmuş. Kaşık ile beslenmis. 3 aylikken plastik cerrah tarafından ameliyat olmuş. Şunu unutmayın her güzelin bir kusuru vardır. Onun kusuruda bu. Rabbim başka kötü şeyle karsilastirmasin inş. Şimdi ise belli belirsiz dudağı büyüdükçe geçer demiş doktoruda