Kızlar bende ilk keseyi görmeye gittiğimde ikiz olduğunu öğrendim 5 haftalık dedi çift yumurta ikiziymiş. Tekrar kalp atışları için gideceğim bayramdan sonra. Dr normal hamile bir insana göre ikiz olduğu için bulantın vs daha çok olur dedi ama bende hiç bulantı ve herhangi bi sorun yok. Sizce bu bir sorun olabilir mi sevinmeli miyim üzülmelimiyim bilmiyorum 😂