Hezer sevin sevin 😂 çok şükür bende ne bulantı ne baş dönmesi nede diğer hamilelik belirtilarini yaşamadım 😂 herkes yok göğüslerim sisti yok şöyle böyle derdi bakardım benim sis göğüsler daha inerdi 😂 ağrı geçerdi flan 😂 çok şükür çok rahat 33 haftaya geldim inşallah sonuna kadar da böyle devam eder 😂