Giraybayb Pineapplemom sezeryan kolay dogum gibi gorunebilir ama amelyat sonucta benimde cok zordu narkoz verip dikis operasyonuna girdim ama ciktiktan sonra sezeryandan da rahattim agrilarim oldu ama sonrasi kolay oluyor o yuzden en son care sezeryan bence hem bebek icin hem anne sagligi icin
Annecikk34 Pineapplemom çatına bakmıştır geniş gördüyse yapabilirsin . Onlar çatıya bakıp en fazla kaç kiloda normal yapacağını anlıyor zaten .
1anne2bebe Pineapplemom benim 2. bebeğim 4 kilo doğdu kendi sancım vardı fakat doğum için yeterli değildi 4.5 saat suni sancı aldım evet çok zordu ama doğduğu an hiç bi avı kalmadı. Bence herşey normal görünüyorsa şansınızı deneyin.
Usarmelek Pineapplemom oğlumu 4 kilo olarak normal doğurdum çokta kolay olmuştu 14 yıl önce inşallah yine aynı şekilde olur
Ozel070419 Nazli18 doğumdan sonra bel ağrısı oldu mu ben doktorumla konuştum tabi yapabiliriz dedi takvime göre 19 gün kaldı diyor 🙈🙈😰😰😂😂😍😍 bu emoji hallerindeyim Allahım hepimizi bir avazda kurtarsın inşallah 🤲❤️
Nazli18 Ozel070419 hayır canım çok şükür herhangi bir yan etkisi olmadı doğumdan sonra bende. Doğum esnasında tansiyonum düştü biraz birde kusma yaptı bunlar dışında bir yan etki olmadı çok şükür. Ben bu doğumun da direk almak istiyorum boşuna sancı çekmeye gerek yok doktorun da öneriyorsa yapabilirsin 🥰
Ozel070419 Nazli18 canımmm vallahi içime su serptin Allah razı olsun arkadaşım yok sakat kalma durumu vs dedi bel ağrısı hiç geçmiyor yürüyemiyormuşsun ve dedi doktorum yapabiliriz 4cm den sonra dedi 😍
Nazli18 Ozel070419 tabi bünyeden bünyeye değişir ama ben o kadar abartıldığı gibi olduğunu düşünmüyorum Benim arkadaşım da epidural aldı onun da bir şikayeti olmadı şimdi en yakın arkadaşım da hamile o da direk almayı düşünüyor benim kendi doktorum da epiduralli doğum yapmış mesela bana da önermişti yine öneriyor 🥰 hepimize sağlıklı sıhhatli ağrısız sızısız kolay doğumlar inşallah 🤲🏻
Ela6161 Pineapplemom bol bol gebelik egzersizleri yapin ve normal dogum deneyin. Eger o an olmuyorsa zaten sezeryana alirlar :)
mutluaile11 Manolyagkmn dikiş illaki oluyor. Ilk dogumum erkendi 1830kg dikisim vardı baya. Ikinci dogumum 3400dü daha az dikisim oldu. Kilodan çok doğru nefes alip soğuk kanlilikla alakası var bence. Dikiş illaki oluyor. Hem rahmi toparliyor dikiş daha iyi
Mltmsncn Pineapplemom 4200 kg normal dogum yaptım çatınız müsaitse yapabilirsiniz tabi. Kolay oldu diyemem ama toparlanma acısından iyiki normal olmus diyorum ben
Mltmsncn Hicran-01 hergün 2şer ceviz,badem,fındık, 1 kase salata. 2 su bardağı kadar süt yada yoğurt, 1 kaseyi geçmeyecek kadar meyve özellikle elma ye demişti doktorum. Arada balık yiyiodum. Kırmızı et sevmiyorum anca haftda 1 yerdim. Genelde tavuk yedim.
Esmk Pineapplemom 4190 normal doğum yaptım 3dkişim oldu canım o senin çatınla alakalı ama bence de suyu iyitse bebek iyiyse normal sancını bekle boşuna suni çekme olmazsa zaten sezeryana alırlar