Ozel070419 1,5 saat suni sancı çektikten sonra hemşirenin önerisiyle epidural istedim artık dayanamıyordum. Ama böyle bir rahatlama yok boşu boşuna çekmişim o sancıyı. Bir anda ağrı sancı be varsa gitti ve ben o an yatıp uyudum 🙈 açılmam devam ediyordu. Ama hiçbir şey hissetmiyorsunuz. Sancı geldiği için karnınız sertleşiyor sadece oradan anlıyorsunuz sancı geldiğini ve ıkınıyorsunuz. Doğum anında yan etki olarak baş dönmesi ve kusma yaptı bende ama doğumdan sonra herhangi bir yan etkisini görmedim. Şuan ikinciye hamileyim 4 cm açılmam olduğunda direk epidural almayı düşünüyorum