Merhaba bebegım bu kıloda dr yarın gel sunı sancı verelim olmazsa sezeryAn dedi ben hep normal dogum istiyordum dun acılma yumusama yoktu simdi cevremdekiler o cocuk dogmaz doguramazsın dikiş yırtılma ameliyatlık olursun diyorlar bosuna suni sancıyı cekme sezeryan ol direk diyorlar kafam karısık korkuyorum sizce ne yapmalıyım ama ultrasonda yanılabılıyo belki daha kucuktur suni sancı nasıl birsey cok acılımı