Luliveannesi 32+3 de erken doğum yaptım ondan önce 28. Haftada hastanede yattım karın ağrısı ishal şikayetiyle gitmiştim 2 cm acilmam vardi 30. Haftada suyum geldi. Doktor 34 haftada alacağını söylemişti ama 32+3 de kendi sancım gelmişti hastanede yatark ve açılma 4 cm olmuştu o günü akşami da suni sancıyla doğum oldu bebegim 1 hafta küvezde kaldı solunum sıkıntısından 1.890 gram 39 cm doğmuştu şükür sağlıklı Ekim de 3 yaşına girecek Allah nasip ederse 🙏😊