34+4 günlüğüz biz de bugün bel ağrım çok fazla ayakta duramıyorum nerdeyse karnıma ve altımada baskı yapıyo , 5 gün önce erken doğum riskiyle hastanede yattım 2.5 cm açılmam var ilaçlarla durdurdular. İlk gebeliğim olduğu için tecrübesizim sizce doğum sancısı mı bunlar?