Luliveannesi Arasss6761 canm bnde öyleyim 35 haftaligim ama karnım hiç yok diyebilirim sana ayaklarım ödemli heryerim şiş ama bn oturuyorum daha dışarı çıkmadım bu yüzden belki
Asli84 1deniz şükürler olsun. Benimki de dünden beri biraz rahatladı ilaçların etkisi o zaman. Serumlar yüzünden 67 kilo gittiğim hastaneden 75 kilo çıktım 2 gün sonra. Onunda etkisi var sanırım.