Luliveannesi 35+4 olduk biz de çok heyecanlı ve sabırsızız artık. Bayram bitince hemen gelsin istiyorum 🤭 hareketler ağırlaştı,yatmak,kalkmak,yürümek hepsi dert. Tabi sıcaklar da bi yandan. Her gün acaba bugün bir belirti var mı diye kontrol ediyorum kendimi. Maalesef şimdilik bir şey yok. Bayramdan sonra egzersiz ve hurmaya başlamayı düşünüyorum.