Emine1655 öyle bişey asla demedi şuan burda öğreniyorum %60 değerinde yeterli olabileceğini keşke daha önceden haberim olsaydı doktorun yanindada söylerdim inşallah saglikli bir gebeliktir , kesinlikle üslup size o kadar çok katılıyorum ki içimiz rahatlasın diye yazıyoruz çok sağolun sizde benim içimi rahatlattıniz Allah razı olsun inşallah sizdende çok güzel haberler alırız iletişim halinde olalım dualarda buluşalım inşallah 🌸🤲