Neseeli ya insallah tabiki insan kendine destek arıyor paylaşıp rahatliyorsunuz herkes olumlu olumsuz tabiki görüşlerini söylesin ama biraz daha hassas olmalıyız bence kimsenin ooo super artış demesini beklemiyorum ama bukadarda sert olmamalı yapıcı yorumlarınız için tesekkurler