Ay lütfen şu olumsuz yorumlara bakma. İnsanlar hamile kalmak için bu uygulamayı kullanıyor. Bilip bilmeden bana göre sağlıklı gelmedi çok saçma bir cümle gerçekten kime göre neye göre ? Doktor musunuz? Hayır(!)
Sağlıklı canım %60 yükselmesini yeterli buluyor doktorlar. Ama seninki %80 yükselmiş. Yani bu da güzel demek oluyor.
Takibi bırakma sağlıklı olup olmadığını da doktor daha iyi bilir. 6. Haftadan da ya da 5. Haftadan muayeneye git kan tahlili yaptır 2 güne bir gidene kadar.
Ayrıca geç döllenme diye birşey var.