Mrvnrsntrk hamılesın hayırlı ugurlu olsun ınss. Ama yorumları okudum. Kesın buyuktur falan gıbı seyler yazılmıs. Benımde boyle kıpkırımızıydı degerım bının uzerındeydı ama kese olusmamamıstı bır hafta daha bekledık. Yanı test kırmızı cıkınxa hemen kese gorunmuyor. Yada bebek buyuk olmuyor. Erken döllenme olıyor. Adetın pesıne hemen kalmıssın dıyor doktorlar. Inss saglıklı hayırlı bır gebelık olur. Tebrık ederım