Mrvnrsntrk Kızlar yardımcı olur musunuz 2 gün gectı adet bugun öğlen 2 de yaptım test https://resimyukle.io/d/OlZPVCY9a4pBriBHnrpywB0y81Xz0YetfztugmsHbDvLRNhWQQhR8CrY1MoGketi
Meryem44 Mrvnrsntrk ya canm inan ben de tam bilmiyom gecen bi denedm unuttum bilegoglede bi yer vardi oraya resmi yukluyosun linki kopyalayip buraya yapistiriyodn ama siteyi unuttum
Meryem44 Mrvnrsntrk aa yuklemissin bariz net cizgi masallah allah saqlikla kucaqina almayi nasip etsin
Munure Mrvnrsntrk ayy kesin hamilesin birisi bozuk olsa diğeri bozuk olmaz bende de böyle kesin çizgi çıktı direk. Aynı gün doktora gittim kese bile olmuştu 😂😍😍😍
HurremSultan Mrvnrsntrk biraz daha beklesen cinsiyetini ogrencekmissin Allah aşkına🥲 kız hamesin tabi test dile gelmiş resmen gxkxjxjbx
alitalia Mrvnrsntrk çok normal canım gözün aydın sağlıkla gelsin inşallah 🙏🏻 net bir şekilde hamilesin hatta değerin yüksektir diye düşünüyorum
Mrvnrsntrk hilalmami Teşekkür ederım canım gece gıdıcem özele vermeye 2gun sonra dogum günüm sanırım en büyük hedıye oldu bozuk olsa 1 tanesı farklı çıkardı dımı
hilalmami Mrvnrsntrk bencede öylee en güzel doğum günü hediyesi valla kendim gibi sevindim kan sonucundanda haberdar et mutlaka 😍😇
Adacan Canım muhtemelen kese falan oluşmuştur benim de aynı böyleydi 2943 çıkmıştı beta ertesi gün direkt ultrasonda keseyi gormustuk
Mrvnrsntrk Adacan Teşekkür ederım canım bakalım gece gıdecegım bende kan vermeye bayram gırıyor ama yınede e nabızda çıkar mı sonuc 🙈